MACKEYDIEYATIEN.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
hi, Welcome to My Blog.. Do Leave A Comment... Be A Follower If You Like Me :) Thank You ^_^ StiLL LuRve My Life ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bedegup JantungKu !

hye haluu semua... sihat tak hari nie??
mgenai jantung berdegup laa plak entry hari nieyh... hekhe 

 - dalam bus dapat sms dr DIEY
DIEY -> U,Umi Nak Datang Uma Esok...U Balik Tak??
AKU -> Hah!! Nak Mai Watper... Ade Kat Hostel Lagi Nieyh....
Tak Taw LAgi Balik Ker Tak? Huhu
(ketaq tbe2 hahaha)


*

*

*

*

*

*

*

Jeng2x Jeng 
Huhuhu Lupdup2 aku bila dengar jer umi bcadang nak datang uma,
Masa tue cepat2 aku sakit perut, ase pening kepala… demam…
Gelabah gemuruh cuak semua ade….
Macam2 dalam fikiran macam nak jawab soalan AddMath daa…

Padahal umi pon orang jugak nieyh…
Hahahahaha… nak buat camner kan,
First time nak berjumpa laa katakan…
buat nye tak berkenan kat aku nieyh tak ker babai jawab nyer…
Hekhek..  bukan aku yang babai.. tapi anak Dye babai aku selamanyer…
Hakha…  (jangan laa begitu, you tak sayang i meh??)

*

*

*

*

*

*

Tibe nye umi kat depan umah aku, cover2 n tersipu2 malu aku dbuat nyer…
Cover sopan santun plak tue.. adeyhhh… tapi aku sopan apa….hakha
Malu2 kucing laa katakan…
Saat umi mula kan perbualan lagi laa bdebar..(ayat takleh blah)
Buat nyer Tanya soalan yang tak dapat nak jawab,
Tak ker naya… macam nak amek EXAM SPM daa rase nyer tyme tue…
Ahahahaha~

*

*

*

*

*

Tapi Alhamdulillah, Sebbek Umi Tanye Soalan BM jer...hikhik
semua berjalan dengan lancar umi pon ok ok jer..
Takdak masalah setakat nieyh..
J sayang umi ketat-ketat….

P/S : UMI AGAK2 BILA NAK ANTAQ ROMBONGAN...
hahahahaha

No comments: