MACKEYDIEYATIEN.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
hi, Welcome to My Blog.. Do Leave A Comment... Be A Follower If You Like Me :) Thank You ^_^ StiLL LuRve My Life ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

elective placement II

-14/3-25/3/2011-
Berpraktikal 
The Salvation Army,
Perak Home For The Aged....
Kat cnieyh banyak pengalaman aku dapat....
 Mengenali hati orang2 tua... 
Tengok kehidupan diorang...
macam2 jugak perangai diorang nieyh kan...
hehehehe :)
Kat cnieyh ade gak yang cerewet, marah2,garang x btempat pon ade....
Tapi bila aku tengok diorang kat sana teringat plak aku camner laa aku bila da tua nanti.....
Anak2 aku nanti anta aku kat sana ker?????????
huhuhuhuhuhu.....
Jangan Laaa Begitu...

Tibe2 jugak aku terpikir bila aku da abih study,
Aku nak wat rumah kebajikan orang2 tua, orang2 kurang upaya,
Nak sedia kan 5,6 orang PHYSIOTHERAPIST....
hikhik...
DOCTOR ka.... NURSE ka.....
Yelaa orang2 lama nieyh kan slalu sakit xsihat....

PENJAGA???
Ishh... e2 harus laa kene ade...
Tapi Mak cakap lau nk buat apa yang aku ingin kan tue aku xleyh merungut... 
Nanti buat dosa ja lau papa yang aku rungut kan tue berkaitan lak dengan orang2 camtue..
Yelaa mulut manusia kan.... 
Rambut jaa sama itam... tapi hati da macam2 kaler nieyh...
Hahahahah.....

p/s : Salam Papai...

No comments: