MACKEYDIEYATIEN.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
hi, Welcome to My Blog.. Do Leave A Comment... Be A Follower If You Like Me :) Thank You ^_^ StiLL LuRve My Life ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

gadoh ker bermesra??

hurmmm.... aku dan dye... banyak perbezaan.....
bila bercakap akan ade swasta n kerajaan...
akan ade parti pembangkang n penyokong.....
taktaw nak cakap camner.... 
ade jer bende yang nak buwat kiter bertikam lidah.....

masing-masing ade pendapat sendiri....
masing-masing ade knowledge..
masing-masing ade andaian sendiri....
TAPI
sampai bila, kau nak menang aku nak menang??
hurm.. 
biar laa aku yang mengalah....
dalam nada yang.................

mungkin malam nieyh aku yang emo sangat dengan dye...
terasa, touching, 
hish xleyh blah toi....
hurm dah laa maw wat relax jer....
aku dan dye memang berbeza....
naluri, hati dan jiwa...
tapi aku yakin hanya die tercipta untuk aku hingga ke akhir hayat....

p/s : orang kata kalau hari-hari bertekak nieyh jodoh panjang....
derek merepek :)
tapi dia betoi kan kesilapan aku....
aku betoi kan kesilapan die...
nway lurve diey forever.......

No comments: